simssmurfan

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 22:34

Nu tänkte jag visa dagens statistik (det kan ändras lite mer nu på kvällen).

  

Det är iaf så det ser ut nu!

Tack så hemskt mycket!

Trodde aldrig att jag ens skulle 10 besökare per dag.

Dessutom så är den här bloggen bara två dagar gammal   

Eftersom att jag hört att det finns väldigt många simsbloggar på bloggplatsen och då är

konkuransen stor.

Imorgon kommer dessa inlägg (tror jag)

~ Fusk jag använder

~ Tio snabba

~ Familjen Steam Del 2

~ Hemligt inlägg

~ Tävling? (inte säkert alls)

~ Dagens Simsblogg

~ Några andra sims inlägg

Får se hur många jag orkar och hinner med

Har du tips på vad jag kan skriva om?

Eller har du kanske ett önskeinlägg du skulle vilja att jag gjorde?

Varsågod du kan alltid skicka in en liten kommentar :D


♥Ciao♥


 






Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 19:22

Förhoppningsvis kommer Familjen Steam Del 2 ut imorgon :)

Nu är headern fixad.

Ciao Amigos

Önskar er lycka till i ert spel! (tjejen som längtar tills The Sims 4 kommer ut)

 

Glöm inte tipsa om era egna bloggar i


kommentarerna :D


Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 19:10

Förlåt att jag använde en bild från alltomsimsbloggen till min header var verkligen inte medveten om det!

Kommer ändra det så snabbt jag kan och tack Emilia för att du sa det till mig!


♥Ciao Amigos♥


Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 17:19

Premiär-videon för semesterparadis här:

Om två veckor kommer det!

Imorgon kommer det också att vara en The sims 3-direktsändning här: http://www.thesims.com/en_US/live

Du kommer få de senaste nyheterna om semesterparadis och en demonstration av hur sjöjungfrur fungerar i spelet.

Alltså imorgon (Tisdag (18 juni) ) kl 18.00 kl. 19.00 missa INTE!


♥♥Ciao ♥♥



Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 15:43

   Jag började med en ny familj idag den heter Steam lite udda efternamn^^

Det här är Katy framifrån och Riven bakifrån

Det här är Riven framifrån och Katy bakifrån :3

(Jag jobbade inte så mycket på kläderna)

   

Samma dag de flyttade in i det nya huset friade Riven till Katy och hon tackade såklart ja!

       

Katy ringde direkt till alla sina släktingar och vänner och bjöd in dem till en bröllopsfest dagen efter.

Det blev världens bästa bröllopsfest och det pratades om den i en hel vecka efteråt.

 

Som väntat blev Katy gravid för FÖRSTA gången!

   

Eftersom hon var ledig satt hon och tittade på barnprogram och lyssnade på barnmusik hela dagarna och tryckte in lite tid där hon kunde läsa graviditetsböcker.

Även Riven läste.

   

Katy åt så klart en massa meloner och äpplen :D

 

Mitt i ett samtal med jobb chefen så började värkarna.

Katy trodde nästan att hon skulle dö.

   

Riven åkte genast iväg med Katy till sjukhuset.

Efter 2 timmars väntan....

     

Kom två små tvillingsystrar till världen.

Bea och May.

Bea i den gula spjällsängen och May i den rosa.

Katy var väldigt glad men då ringde chefen plötsligt upp och sa att hon fick sparken...

Hon blev lite ledsen men glädjen var fortfarande kvar inom henne.

Nu är bara frågan om det blir någon arvinge?

Hoppas på det.

Om jag gissar så tror jag att May kommer få ljus rosa hår och mörkblåa ögon precis som Katy.

Vi får se om det blir rätt anlag i nästa inlägg.


Hej då all Simsare :3





  



Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 15:37

Tack så mycket supersnälla Felicia för den nya headern  

För er som inte ser den kan prova att trycka på f5 :3

Checka Felicias blogg HÄÄÄÄR

Snart kommer ett till inlägg ♥



Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 12:37

  

Sims regnbåge :3 Den såg faktiskt ganska verklig ut :D Bra jobbat sims teamet xD

   

Ja det verkar som att liemannen gillar att spela dator :3 Sorry för det gröna ljuset hade byt lampans färg mot grönt xD

 

Skulle bli en "cool" bild men så förstörde Petter hela bilden eftersom han bara var i kalsonger i bakrunden 

Det var iaf de sista bilden jag tog innan jag raderade familjen Spisgris som jag gjorde med min lillebror för skojs skull  

Ska visa min riktiga familj som jag brukar spela på lite senare.

Av Sims Smurfan - 17 juni 2013 12:06

Hej och välkommen alla nya läsare :) (och gamla såklart)

 

Kan bara varna er direkt att detta kanske inte kommer bli den mest väluppdaterade sims bloggen på hela jorden men det kommer några inlägg per dag :)

Är ni sugna på andra simsbloggar kan ni kolla under "Länkar".

Ni andra som har simsbloggar kan tipsa om er egen blogg och då får ni absolut en plats under fliken länkar!

Skriv bara en liten kommentar så fixar jag det :D

PS. Länkar också andar bloggar som inte är simsbloggar   

Ses i nästa inlägg :3




Presentation


Hej det är jag som är simssmurfan och välkommen till min blogg :)

Mail

Vill ni höra av er till mig?

Skicka ett mejl till mig!  

sims.smurfan@hotmail.com

Är min bloggmejl ♥

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken är bäst?
 The Sims 1
 The Sims 2
 The Sims 3
 Jag tror The Sims 4 kommer vara bäst

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Simsblogg Länkar

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards