simssmurfan

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Prius Family

Av Sims Smurfan - 30 juni 2013 15:08

På amerikanska thesims3.com så kan du gratis ladda ner Prius Family.

Det finns 4 olika Prius bilar och du får välja en av dem och cilken färg du ska ha på den.

Jag tror iaf att man bara får välja en.

Får får också lite extra prylar.

För att ladda ner paketet så klickar du här eller

Så går du till thesims3.com och:

 

Klickar du på flaggan som finns i vänstra hörnet längst upp ungefär.

Då finns det 4 bilar du kan välja och välja färg på:

 

Prius v

Give your family more space, with the Prius v.

"Do you have a lot going on in your Sims' lives like the Haskins family? A decked out home and a fully furnished busy backyard stocked to handle any size house party? How about your transportation? Can that handle anything and everything life throws at you? No? Well the Prius v is what your family needs! It keeps the Haskins Family going strong with all their stuff and with cargo space to spare*!"

 

Prius Plug-in

The hybrid you can plug in.

"Mr. Smith means business. This Sim takes everything seriously and his driving preferences are no exception. That’s why he drives the Prius Plug-in Hybrid! It's the most advanced Prius of the Prius Family. When the EV range runs out, it's still a hybrid; estimated up to 95mpge* in EV mode and up to 50mpg** in hybrid mode. Join Mr. Smith in saving some serious simoleons and go further by plugging in!"


 

Prius C

The nimble Prius c, if the city's your home.

"The Thompsons love the city life but could definitely do without the stop and go expense of city traffic. That’s why they choose the Prius c! It's perfect for their city commutes as it's the most compact of the Prius Family. Fearlessly the Thompsons can take on any parking challenge! They also love the added bonus of owning the Prius with the highest estimated city mileage*!"



 

Prius

The hybrid that made hybrids famous.

"The Anderson family has always been eco-conscious! They're always polishing their gardening knowledge and keeping their community clean from polluters. But the Andersons don't stop there. When they hit the road they go with the best-selling hybrid on the planet*, the original Prius. The Andersons are proud of their eco-advanced lifestyle and show it to the world by driving the hybrid that made hybrids famous!"


Läs mer om Prius family här



Ifall det inte funkar är det bara att säga till så fixar jag det!


Om ni undrar så valde jag en prius för min familj IRL har en Prius.


 ♥ Ha det gött ♥



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Smurfan - 3 juli 2013 12:12

Hipsterateljén är en ny uppsättning som finns i the sims 3 store.     Du kan köpa den här för 1 600 sp.   "Vi är några som tänkte hänga i ateljén och skriva lite poesi. Du borde hänga med. Eller inte. Det är lugnt vi...

Av Sims Smurfan - 30 juni 2013 22:24

Jag hittade några riktigt bra sp erbjudanden här.     Jag tyckte dem där man fick 1 900 sp var bäst fast de andra var också bra eftersom det var rea så de bara kostade 133,60 kr. Klicka här för att komma till sidan. Sedan så märkte jag en h...

Av Sims Smurfan - 30 juni 2013 21:47

Nu är det rea på Sunlit Tides på thesims3.com Så ifall du inte tänkte köpa Semesterparadis så kan du ju nöja dig med världensom följer med i ex-paketet. Världen som egentligen kostar 2450 simpoints kostar nu bara 1200 simpoints!     Detta gäl...

Av Sims Smurfan - 24 juni 2013 08:00

Lär känna drakarna som kommer med i världen Dragon Valley i detta inlägg! Det finns 4 st drakar: Lila drake, Röd drake, Grön drake och svart drake.   "Du hittar flera olika sorters drakar i The Sims 3™ Dragon Valley. Hur du pratar med d...

Av Sims Smurfan - 23 juni 2013 22:39

  Takfönsterstudion för scenkonst är en ny lokal som finns att köpa i the sims 3 store. Fram till 6:te Juli kostar den 1 700 simpoints och efter det kommer den kosta 1 900 simpoints. Såhär står det på thesims3.com   " Har du hört den där g...

Presentation


Hej det är jag som är simssmurfan och välkommen till min blogg :)

Mail

Vill ni höra av er till mig?

Skicka ett mejl till mig!  

sims.smurfan@hotmail.com

Är min bloggmejl ♥

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken är bäst?
 The Sims 1
 The Sims 2
 The Sims 3
 Jag tror The Sims 4 kommer vara bäst

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Simsblogg Länkar

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards