simssmurfan

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Annorlunda husdjur till din sim!

Av Sims Smurfan - 23 juni 2013 21:49


   Jag har letat igenom hela thesimsresource och hittat några annorlunda djur som du kan ladda ner :D Vad sägs om en Zebra?

Ladda ner en här

Ladda ner denna sura men väldigt kända katten här

 

Ladda ner än varg här

  

Vem kan inte motstå denna söta varelse?

Ladda ner en räv här

 

Har du drömt om att ha en panda?

Ladda då genast ner en här

 

En korsning mellan en hund och ett får?

Det måste vara en fårhund!

Ladda ner en här

Ladda ner söta Lady från Disney-filmen "Lady och Lufsen" här 

 

När du har Lady så behöver du såklart Lufsen!

Ladda ner han här 

 

Ladda ner Katten Gustav här

 

Vem har inte velat ha en tvättbjörn?

Ladda ner en här

  

Ladda ner den här supersöta ökenräven här

 

Naaaaaaw

Ladda ner pikachu här

 

Ladda ner en röd panda här

 

En annan modell på en panda :3

Ladda ner en här vettja

 

En annan modell på en varg kan du ladda ner här


Jag har inte gjort någon av djuren och bilderna är inte mina!

Vad jag vet är att alla djuren i grunden är antingen hästar, katter eller hundar.

Säg till om någon av länkarna inte funkar så fixar jag det :)


 ♥ Ciao Amigos ♥





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Smurfan - 3 juli 2013 12:12

Hipsterateljén är en ny uppsättning som finns i the sims 3 store.     Du kan köpa den här för 1 600 sp.   "Vi är några som tänkte hänga i ateljén och skriva lite poesi. Du borde hänga med. Eller inte. Det är lugnt vi...

Av Sims Smurfan - 30 juni 2013 22:24

Jag hittade några riktigt bra sp erbjudanden här.     Jag tyckte dem där man fick 1 900 sp var bäst fast de andra var också bra eftersom det var rea så de bara kostade 133,60 kr. Klicka här för att komma till sidan. Sedan så märkte jag en h...

Av Sims Smurfan - 30 juni 2013 21:47

Nu är det rea på Sunlit Tides på thesims3.com Så ifall du inte tänkte köpa Semesterparadis så kan du ju nöja dig med världensom följer med i ex-paketet. Världen som egentligen kostar 2450 simpoints kostar nu bara 1200 simpoints!     Detta gäl...

Av Sims Smurfan - 30 juni 2013 15:08

På amerikanska thesims3.com så kan du gratis ladda ner Prius Family. Det finns 4 olika Prius bilar och du får välja en av dem och cilken färg du ska ha på den. Jag tror iaf att man bara får välja en. Får får också lite extra prylar. För att l...

Av Sims Smurfan - 24 juni 2013 08:00

Lär känna drakarna som kommer med i världen Dragon Valley i detta inlägg! Det finns 4 st drakar: Lila drake, Röd drake, Grön drake och svart drake.   "Du hittar flera olika sorters drakar i The Sims 3™ Dragon Valley. Hur du pratar med d...

Presentation


Hej det är jag som är simssmurfan och välkommen till min blogg :)

Mail

Vill ni höra av er till mig?

Skicka ett mejl till mig!  

sims.smurfan@hotmail.com

Är min bloggmejl ♥

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken är bäst?
 The Sims 1
 The Sims 2
 The Sims 3
 Jag tror The Sims 4 kommer vara bäst

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Simsblogg Länkar

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards